tirsdag 12. juni 2012

Siste innkjøp til hagen

Jeg elsker pakker! Denne gangen kom det en stor pakke fra Hageglede.no og i pakken var det masse fint.
Jeg er oppvokst med blå-lilla iris i hagen, og jeg syntes de var så eksotiske og vakre. Der jeg kommer fra er det H6 - H7, jeg har H2 - H3, så jeg kan jo velge og vrake i iriser.  
Iris, Salonique

Iris, Lion King

Iris, Wine Wing
Iris, Butter and sugar

I tillegg har jeg satt løk til ranunkel og liljer. Løk trives godt i hagen min og jeg har en del dagliljer jeg deler opp og flytter rundt på i staudebedene.  

Ranunkel, Picotee Pink
Lilje, Rosella's dream
Foreløpig har jeg ingenting å vise frem, jeg er spent på om de kommer opp og om det blir noe. Særlig siden det var helt ubegripelig hva som kunne være opp og ned på ranunkel-løkene.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar